...

Tjena bloggen. Jag vet att det var länge sen sist, och jag har inte direkt någon förklaring till det...
Men det var inte det jag tänkte prata om nu, utan nu ska vi snacka roliga saker! T.ex. vad har ni gjort idag? Idag har varit ännu en dag då det "vanliga" liksom händer. Unget specieelt direkt.. Dock hade jag faktiskt US idag (utvecklingssamtal) Det gick väl hyffsat! Upplevede bara att jag fick positiva kommentarer så det gick nog lite bättre än hyffsat :D Sen så var det ju Internationella Kvinno Dagen i Tisdags, samtidigt som det var Fettisdagen! :D Jag tycker iaf att det är bra att vi "kvinnor" har en dag som är "vår" Hahaha!
Åt fett med Semlor så att jag nästan svällde upp ;) Annars så är det inte så mkt nytt...

Ni får ha en fortsatt härlig kväl!


PUSS <3



Kommentarerformulär
Mitt namn är maria

aa jag fick ditt svar tack så mycket men vilken klass gåår du i nu ? tror du ska börja 6 nu för du gick inte med oss ( 98:orna ) eller ?

:D

2011-06-23 @ 11:20:49
Hemsida: http://marriiias.blogg.se/
Mitt namn är Vero

Nej, jag ska faktiskt börja i åttan... :)

2011-08-02 @ 20:26:07
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0