That's so Raven

Tja tja Bitches!
....
Haha driver men tänk att folk verkligen skriver så där...
jag kommer ihåg när jag först hörde någon säga så där, det var typ Kissie eller Paow eller nån.
Haha men de ba: TJA TJA BITCHES!
Asså min första reaktion var: Ehmmm, excuse me, but did you just call me a BITCH?!
Haha och efter min reaktion mot "tja tja bitches" har jag alltid ogillat de två... rolig historia va?
Men i alla fall, just nu så sitter jag här och tittar på That's So Raven... Asså jag sväääär det är det bästa programmet som någonsin gjorts. Det är roligt, lärorikt... och alla postitiva ord... :D
Aja nu ska jag fortsätta titta och njuta av världens bästa program och jag kanske chekar in med ett nytt inlägg senare but we'll see.







HOLLA!

Aishi =)


Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0