Lat.se? ;)

Tja bloggen!

Idag vaknade jag vid elva, sen dess har jag suttit vid datan, suttit vid datan och ja, suttit vid datan. Lite lat är man ju ;) Idag har jag iaf inget speciellt planerat, bara en riktigt skön och avslappnad dag liksom. Man hinner ju aldrig med de stunderna de man bara tänker: Shit vad najjs, idag behöver jag inte stressa för att hinna till träningen, eller skolan! Jag ska snart ta och äta något, även fast jag satt och åt en Billy's pan pizza för ungefär 40 min sen...
Hade tänkt att shoppa lite idag om jag har orken att ta mitt arsle upp till Vällingby(6 min härifrån) och tillbaka. Hahahaha är jag lat, eller är jag lat?!



PUSS/ Veronica<3

                        

Kommentarerformulär
Mitt namn är Sawsan

Vi hade träning idag, varför kom du inte? :D <3

2011-02-28 @ 20:13:47
Mitt namn är Veronica

Hihih, typiskt mej så försovde jag mig.. Vaknade typ 12! :D <3

2011-03-01 @ 16:48:33
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0