I'm baaaaaaaack

Hahaha omg vad länge sedan det var, säkert alla ni ba: Och vart fan har du varit?!
Haha nä, men seriöst jag har bara inte pallat blogga, för typ ingen har gjort det. Men nu när Verro har tagit initiativet, så börjar jag nog också =)
BTW skriver man initiativet? Är det rätt??
Jag som ni alla märker så har min svenska blivit lite ringrostig, men det ordnar sig =)
Och för alla er som saknat veckans gåta, så kommer den snart. Men asså jag tror inte någon direkt saknar veckans gåta menmen, we will see, helt enkelt.
Måste gå nu för min storebror ska tydligen ha datan. Asså VARFÖR??? Det är det som är grejen med vår familj, alla ska alltid ha så j'vla dålig tajming, varenda gång man verkligen vill göra något så ska det alltid finnas nåt i vägen. Well well, nu ska ni ju inte sitta och läsa om mina problem, så ajde BYE BYE♥


AISHI =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)♥


Kommentarerformulär
Mitt namn är Vero

Bra däär Aishi!! <3

2011-02-27 @ 22:03:23
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0