27 februari 2011

HEJ BLOGGEN!

Nu är jag tillbaka... Igen.

Nu har jag haft tid, och jag har tänkt en hel del. Jag bryr mig inte om de andra tänker sluta blogga, men jag har fortfarande suget kvar. Så ja, nu börjar jag på en helt ny sida, jag ska försöka göra mitt bästa den här gången. And for what it matters, så vet jag att en hel del av våra "läsare" säkert är trötta på att höra ursäkter efter ursäkter. Men den här gången kan jag lova er att jag inte tänker svika er, utan hålla mitt ord. Så, vad tror ni, kommer jag ihåg hur man gör? :P

Jag kan väl börja med att berätta lite om min dag. Jag sitter och skriver från min kusins dator, jag sovde över här sen igår. Dock så ska jag hem idag.. Det har inte hänt så mycket, har mest vart en chill dag som började med att vi vaknade kl 08.00 för att åka in till stan. Efter vårt ärende i stan så åt vi på Donken (McDonald's). Vi stosade runt i några affärer, och då kom jag att tänka på att jag inte shoppat sen i typ December, men varje gång jag går förbi en affär så käner jag ändå att det är nåt jag vill ha, det är nåt som saknas i min garderob. Än vet jag inte vad det är, men shoppingsugen, det är jag verkligen!!! :D

Min mamma kommer förbi och hämtar mig vid 21 nånting, så snart blire Solsidan!

Lovar att slänga in ett inlägg idag, nu äre käk som gäller för min kurrande mage, känner på doften att det är något gott!

Peace n' Love!


Kommentarerformulär
Mitt namn är Sinit

Bra Vero! Fortsätt ;) försök och få in de andra också :D<3

2011-02-27 @ 19:31:06
Mitt namn är Veronica

Hahahah, hjälp mig att tjata på de? :D <3 <3

2011-02-27 @ 20:16:37
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Winti

Bra att nån av er fortsätter iaf ;) <3<3<3<3

2011-02-27 @ 20:21:02

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0