VIKTIG INFO!

Asso OMG bloggen!! Jag skäms arslet av mig över att blogga! Minns ni förra veckan då jag skrev ungefär såhär: " Jag kommer att göra de bästa av mig för att blogga mer.. " ? För att jag minns, oturs nog..
Men vi har skiit många anledningar till att ingen av oss har bloggat på länge..
Många anledningar tillhör vårt som kallade " privatliv " om man säger så.. Då menar jag mer utanför bloggen.
Som jag tidigare nämnde i ett av mina inlägg så skrev jag att vår vänskap i "Uniikaste" inte har fungerat så bra.
Detta beror på att alla har förändrats på både ett bra sätt och ett dåligt sätt.
Men i fredags så fick alla prata ut och berätta hur dem har känt/känner vilket jag tycker är skiit bra! :)

Men nu över till rubriken: VIKTIG INFO!
Anledningen till att jag valde de som rubrik är nog den att jag tillsammans med alla andra funderar (notera de) på att lägga ner bloggen :'( ! Jag vet att ni som läser vår blogg tycker nog att det är hemskt, de tycker vi med!
De finns dock många andra anledningar till att vi ska lägga ner bloggen: För de första så är de alltid samma personer som bloggar d.v.s att det brukar vara 1-2 personer som sköter om bloggen ensamma i ca 1-2 veckor medans resten inte " orkar " . För de andra så har vi faktiskt inte så mycket tid att blogga överhuvudtaget! Vi tar exempelvis tisdag som ett exempel.
På tisdagar brukar vi i 7B (alltså Melat, Vero, Aishi och jag) sluta 14.20, de är ju inte en big deal men ändå nästan halv tre.. Sedan måste alla hem och vi är oftast hemma senare än vad vi egentligen ska, då menar jag efter skolan.
Sedan har vi en massa plugg att sköta om, exempel: Franska för Melat och mig, Spanska för Vero och Aishi. Matte, Fysik, SO, NO osv osv.. Har ni glömt bort att vi har träningar på tisdagar? Då är vi upptagna under hela eftermiddagen, efter träningen så kommer man alltid lite sent hem och de ända man kan göra är nog: Duscha, äta och sedan sova inför nästa skoldag!

Jag vet att de inte låter sådär jätte stort, men ifall vi har kvar bloggen så kommer den bara gå under! Inga fler unikabesökare, inte så många inlägg kanske 2 inlägg i veckan.. Asso jag menar vi är ju lixom 7 pers som bloggar och de ända ni kan läsa är bara 2 inlägg i veckan ?!

Men lyssna nu, det är inte 100% procent säkert på att vi ska lägga ner bloggen bara 60% (ungefär) !
Självklart så kommer vi att meddela er exakt vilken dag vi lägger ner den! :)

BLESS!

Kommentarerformulär
Mitt namn är Amis

Fin blogg =)

2010-09-20 @ 10:09:10
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/amis
Mitt namn är Anonym

haha mina vänner ni går bara i sjuan o tycker de är föör mycke, kom upp till gymnasiet o snacka om att ni inte har tid, sjuan är som dagis, njut av de helvettet kommer senare ! ;)

2010-09-20 @ 17:53:47

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0