UPDATE

Hellu!
Det här är bara update för jag har inte direkt hört av mig på sistone, men ville bara säga att veckans gåta kommer imorrn, och att det kommer bli en svår...
Haha näää men vi får se vilken slags gåta det är, kanske en enkel eller svår? ingen vet, inte ens jag...

Men nu måste jag gå och göra min läxa...
Haha jag vet vad ni tänker: AISHI GÖR DU LÄXAN NU??!!
och svaret är JA. Asså jag orkar inte göra det direkt efter skolan, så jag gör det på kvällen istället. Jag vet att det inte är sådär jättebra, men vad ska man göra?
Det är en vana som jag inte kan bryta...


Haha men ajde lägger upp en sköööön låt som ni kan lyssna på medan ni saknar MIG!

Asså vad självupptagen jag kan vara ibland...




Vi ses!

                                                Aishi =)

Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0