Snap!

asså OMG! Jag vaknade typ för två timmar sen, alltså 14.00. Och det tack vare att min Einstein till storebror, står och sjunger/skriker i köket... Och tro mig, det var väääääääääldigt högt!

Asså jag fattar att han vill hämnas efter att jag väckte honom typ förra veckan, men då visste jag inte att han kunde höra det jag gjorde, men idag så stod han bokstavligt talat i köket och skrek!
Måste verkligen ta ett snack  med honom...


Men aja, nog snackat om det, nu ska jag snacka lite om valet.
Haha, jag vet att alla ni säkert tänker: VARFÖR AISHI, VARFÖR???

Hehe, jag vet att det har varit skiiitmycket snack om valet på tv:n, men asså herregud, vad jag blir irriterad när folk inte säger vem de ska rösta på. Haha, kanske inte irriterad då, men man undrar ju...
Det är väl inte så svårt att säga vem man röstar på, man dör inte av det?!

Haha, men det är ju ändå individens val, så jag fattar...

Jaja, nu lämnar vi valet för en stund, och medan så kan vi ju lyssna på en sköööööööön låt, asså jag kan typ hela låten nu, efter att ha lyssnat på den i en vecka, NON-STOP!

Haha här kommer den:
               

Ajde, vi ses!
                                            Aishi=)

Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0