OUF! DE KÄNNS SÅ...

HAHAHAHAHAHAHA !! Förlåt men jag kan verkligen inte sluta garva.. De är ju lixom alltid jag som säger: " Ja, jag lovar er att blogga mer ska göra mitt bästa! " Men ändå kolla vad jag gör ? När var det sista gången ni fick läsa ett inlägg av mig ?
Jag har nog svaret.. DE VAR ETT BRA TAG SEN!
Men jag/vi har en bra ursäkt varför vi inte bloggade dem 3 sista dagarna, med de så menar jag alltså fredag, lördag och söndag, resten av dagarna/veckorna har alla olika ursäkter...
Vi hade en tunering under helgen + fredagen, jag kan säga att de faktiskt gick ganska bra! Jag hade inte spelat en riktig match på ca 3 månader (om inte lite mer) derför var jag mer trög och kännde mig såå keff!! Sen har jag ju en annan anledning.. MIN J*VLA DÅLIGA KONDITION! Jag stör mig något enormt mycket på min dåliga kondition, förut kunde jag palla hur mycket som helst nu efter kanske 4 min så har jag redan håll i magen och är helt död.. Men jag måste börja träna extra mycket och verkligen kämpa för att få tillbaka min kondition. Vi har skoljogg nu på torsdag (tror jag) asso fan vad pinsmat om jag bara springer ett varv och sen blir jag helt död :$ ! Men aja man får väll göra sitt bästa iaf. :)

Det här kommer att låta helt sjuk men jag älskar verkligen regn. Jag bara älskar att vara ute i regnet. Som ni säkert vet så spöregnade de idag och gissa vad jag gör? Jag springer ut i regnet utan någon jacka eller kofta och ställer mig i bara t-shirt och verkligen njuter :) ! Jag kom t.o.m försent till nästa lektion de blev 5 minuter sen ankomst ingen big deal menmen...

Har ni hört den nya låten av " Mohombi " ? Asso shiiet jag dör, han e ju asgrym på att dansa, man blir verkligen avis. På hans nya låt " Bumby Ride " så finns de några skiit sexiga tjejer med (detta kan misstolkas men ena har största kroppen och finaste ögonen.. GRÖNA!) Vill vill bara lägga till en sista sak, jag fick reda på att han är svensk i typ fredags. Vilken stor chok man fick. Killen är typ halv afrikan och halv svensk (?) Just nu bor han någonstans i USA, fan vilken dröm att kunna bo där! Han var b.la med i låten " Hold Yuh " med Nicki Minaj och Gyptian, låten är faktiskt skit skön :) !

Nu tror jag att de räcker för mig för idag, imorgon kommer det ett nytt inlägg där jag berättar mer om dagen, och vi har ju däremot träning.. Love it! ;)
Njut nu av dessa 2 låtar av Mohombi.. Vet ni jag tror att han börjar bli min nästa favorit? ;)
Ha en bra kväll nu så ses vi imorgon igen !





 Bildkälla Någon av er som också gillar regn? :)

BLESS!

Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0