Lång dag..

Hejsan bloggen!
Just nu sitter jag här i skolans datasal och jobbar med min Svenska uppgift.
Resten av "Uniikaste" är nere i klassrummet och jobbar vidare med sitt arbete, som tur nog så blev jag precis klar med min uppgift, därför passade jag på att blogga nu när jag väl har chansen och lite tid över. :)
Det känns som att det har varit en skit lång dag idag. Kanske för att det är måndag?
Jag hatar verkligen måndagar, någon som tycker som jag ? :)
Idag har jag lite mer tid än vad jag brukar ha med att blogga. Eftersom vi inte har nån träning, bara en massa läxor! -.-
Vi har SO prov om ca 2 veckor om just ämnet "Demokrati" ! Är helt spännd fast än det fortfarande är 2 veckor kvar.. Jag menar 2 veckor flyger iväg och innan jag ens vet namnet av "Porv" så har vi prov.. :S

Som dem flesta här i Sverige vet så var det ju " Valet 2010 " igår! Om jag vore 18 år och fick rösta så skulle jag lätt rösta på Socialdemokraterna. Någon av er som också skulle haft gjorde ifall ni fick rösta?

Hursomhelst, nu måste jag dra vi slutar ändå om 10 min! :D

BLESS!

Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0