Kort inlägg!

Ska snart på träning men tänkte ändå slänga ihop ett inlägg lite snabbt sådär :P Jo som sagt har ju träning snart, ska träna med 97-laget. Alltså med Dellan, Bella, Sinit, Vero och alla andra såklart :P
Har inte så mycket att skriva om direkt men får hoppas på att jag eller någon annan skriver ett inlägg efter träningen, asså ett lite längre inlägg så att säga. Måste bara ge lillebror lite mat på tallriken och sen så spelas det lite basket, höhöhöhö =) Peeaaaace! :D:D
Inom kort...:) Märkte nu att min rubtik var sääämst -.- Hahaha asså jag suger verkligen på och komma på rubriker =P


Kommentarerformulär
Mitt namn är Anonym

Finn blogg du har!:)

Vad gör du annars.

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-10 @ 00:06:49

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0