I'M BACK =)

Nu är jag tillbaka från en dag med tjejorna, vi var som sagt i Vällingby centrum. Dagen började med att jag mötte upp tjejerna vid fontänen (framför bion) sedan så gick vi alla till donken, beställde lite fika och begav oss sedan mot Vällingehus. Alla höll med om att det vore en bättre miljö att prata i än Donken, finns ju många barn som kanske skriker eller liknande. Vi satte oss ned och började snacka om lite random grejjer, alltså så gick vi inte direkt på sak, utan började lite sakta. När vi väl börjat snacka om det vi var där för, så gick det ganska bra. Ingen tog någonting som en förolämpning eller på ett kritiskt sätt. Vill helst inte gå in på detaljer eftersom att detta (för det mesta) bör stana inom gruppen. Men annars så var det en rysligt trevlig kväll, eftersom att vi alla blev vänner igen, och det slutade med att vi gick in i massa affärer ända tills K:fem stängde. Så en minst sagt lyckad kväll! ;)

KÄÄÄÄÄRLEK TILL ALLA TJEJORNA I UNIIKASTE !! <3



Kommentarerformulär
Mitt namn är ina

2010-09-12 @ 13:13:17
Mitt namn är Ina

Vad fint sagt!!!

2010-09-12 @ 13:13:55

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0