I know, I know....

hejhej. OMG vad mycket jag skäms just nu, asså.
Kommer ni ihåg att jag sa att jag typ skulle lägga ut gåtan snart? Men det var typ för TRE veckor sedan!
Så förlåt, förlåt. Men jag har bara inte pallat att skriva ett inlägg...

Menmen, nog snackat om det. Innan jag lägger ut veckans gåta, så vill jag bara säga en sak.
VERONICA, jag är såååååå stolt över dig :)
Hon har typ bloggat själv under hela veckan hittils, så en STOR applåd till henne! 



Men nu till gåtan...


Vad heter den kattiga killen, nu då???
Någon som kan påmina mig?!


Kom ihåg att ni bara kan svara till på Måndag!


Gotta go now, så vi ses!


Peace!



                                                                              Aishi=)


Kommentarerformulär
Mitt namn är Veronica:)

HAHA, tack Aishi !! <3

2010-09-03 @ 07:44:30
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Sawsan

TREY SONGZ! ;) <3

2010-09-03 @ 18:51:49
Mitt namn är Danny

Trey songz



FAAN :)

2010-09-07 @ 19:21:21

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0