Herregud!

Haha, här sitter jag och äter frukost=) Vad gör ni?
Asså jag måste verkligen sluta vakna så sent... Fast å andra sidan är det ju ändå helg... Men ändå, igår så kastade jag bort typ hela dagen asså, jag gick inte ens ut?!
Jag sover verkligen föööööööör länge...


Haha, ni ska inte få höra på mina problem längre, vi går över till nästa sak...
Vilket är???
Förlåt men jag kommer inte på något...


Asså jag undrar verkligen hur de stora bloggerskorna kommer på saker... Seriöst... Jag menar, kolla på Kissie, hon kommer alltid på nåt, och hon skriver fan 5-6 inlägg per dag. Okej, de mesta inläggen är ju provocerande, men ändå!
Äh skit i, jag skriver ett inlägg imorrn, eller kanske idag om jag hinner för jag har en stor dag idag!
Haha, my ass att jag har en stor dag =) men man måste ju låta lite upptagen, vettni =)

 


Haha ajde, vi ses!
                                                             Aishi =)


Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0