Hahahahahahahha

Asså vad fan hände med: VI SKA BLOGGA SÅ MYCKET VI KAN....    
Yeah right? Asså vi måste verkligen bli bättre...

Men aja, ville bara presentera vinnaren av förra veckans gåta....


grattis Danny!


Haha asså jag undrar verkligen hur många gånger den där tjejen har vunnit. SERIÖST!?

Men nu ska jag dra mig mot köket, ska smaska lite på Indiska godsaker, hehe.


Ajde, vi ses sen =)


                                                Aishi =)
                                         

Kommentarerformulär
Mitt namn är Sawsan

Vafan, jag svarade rätt före henne?



Vad har hänt med er? Varför ignorerar ni mig plötsligt?

2010-09-14 @ 23:00:18
Mitt namn är Dellan

Sawsan, du borde nog ta och tänka efter själv!

2010-09-16 @ 18:27:09
Mitt namn är Aishi

jag lottade, det har jag gjort länge nu =)

2010-09-16 @ 21:58:03
Mitt namn är Sawsa

Dellan, jag vet faktiskt inte, du får faktiskt lov och berätta!

2010-09-17 @ 14:48:16

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0