Asså DAMN!

Vet ni vad, jag är freakin trött på att ingen lägger ut inlägg, så jag har bestämt mig.

JAG SLUTAR!





Haha yeah right?
Jag skoja, jag kommer aldrig lämna uniikaste, men ärligt så är jag skittrött på att ingen är på topp här i bloggen och i verkligheten, och det är inte så mycket man kan göra åt det.
Men ajde från och med nu ska jag blogga så mycket som jag kan, typ varje dag. Jag tänker göra det tills att alla har löst sina problem.

Ouff allt det här sorgligt, det är jobbigt att se att nån skrivit saker på Facebook, som t.e.x: Jag trodde aldrig att ni skulle vara såhär... jag e besviken.
Och så vidare...
Men vet ni, det ska inte påverka bloggen, det kommer det att göra, men jag ska försöka att göra bloggen bra igen=)

Btw så jag har ingen gåta för er idag, men den kommer inom kort tror jag.


Det här är till alla som haft eller har tider som Uniikaste har :



Snälla ge inte upp? Låt det inte vara såhär för alltid?
Ni klarar det!

 M.V.H: En lite ledsen Aishi

Kommentarerformulär
Mitt namn är Winti

Aishi, det där var ett bra inlägg. Kom igen tjejor, bara för att man inte kommenterar på eran blogg så betyder det inte att man inte läser! Jag gillar att läsa er blogg men jag gillar inte att läsa samma inlägg om och om igen bara för att det inte har kommit ut ett nytt än! Eran blogg är fett bra, so keep going:P<3

2010-09-18 @ 11:52:53
Mitt namn är Aishi

Tack Winti ♥♥♥

2010-09-18 @ 15:57:26

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0