Skämms :D<3 !

Asso det är inte någon mening med att blogga, ingen gör det och vi har redan kommit överens om att ta bort bloggen :'(
Jo så är det, Ingen orkar ta hand om den, det finns inte gott om tid, om vi blir osams kommer ingen vilja blogga, och vi kan ju inte ta in hur många gästbloggare som helst och slutligen just nu är det väldigt jobbigt med oss.
Så ja, jag vet inte vad jag ska säga det är väldigt pinsamt att sitta och skriva här till våra underbara läsare att vi ska lägga ner bloggen :'( !
Jag skäämms verkligen! :'(
Så ja, nu har ni fått ett svar som är lämpligt. För vi hade kunnat ta bort bloggen för 4 månader sedan, men vi tänkte efter och sa att vi inte ska ta bort den för då kanske vi ångrar oss.. !

Lägger in en bild på oss :)



Kommentarerformulär
Mitt namn är !!!! @

vaddå för alltid ??

ni är typ ovän med melat !! asso alla ni mot henne fettttt taskiga

2010-11-29 @ 17:27:17
Mitt namn är Anonym

tyst vad vet du? lägg inte i dej i saker du inte vet något om -.-

2010-11-30 @ 08:33:07
Mitt namn är Anonym

Ohh!! va tråkigt att ni lägger ner bloggen , men tänk på era läsare och hur ni sviker de?;) eller kanske tänker ni på er själva !!!=)

2010-12-08 @ 15:35:34
Mitt namn är Veronica

Eftersom att bloggen tar från vår tid så är det upp till oss om vi vill lägga ner bloggen, jag kan förstå att ni blir besvikna, men beslutet ligger hos oss, inte er.

2010-12-08 @ 21:17:40
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Veronica

En sak som jag tycker att ni "läsare" ska tänka på är att skriva era riktiga namn. Då kan vi både veta vem det är som lämnar en/den kommentaren men så blir det trevligare för oss alla. Ingen av er som kommenterat nu har lämnat ett namn, eller länk.

2010-12-08 @ 21:20:52
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Rebecka

Jaa jag förstår att ni inte har tid men ni kan väl blogga då och då !!!=(

2010-12-09 @ 20:00:48
Mitt namn är Rebecka

Istället för att lägga ner !!!! ohh det är såå tråkigt att ni tar bort BLoggen, ni ger upp så himla snabbt asså!

2010-12-09 @ 20:03:24
Mitt namn är kim

Och jag hade hört att melat var mest petad. Men aa jag behöver inte lägga i miig. Ni borde verkligen prata om detta. Det funkar ej , och att splitras är ingen skillnad. Va vinner ni om ni splittras??

2010-12-13 @ 20:04:40
Mitt namn är Anonym

ehh jag får fan säga vad jag vill -.-

Det är ju sant ni är skiit taskiga mot melat!!! :@

2011-01-22 @ 11:07:34
Mitt namn är sandra

:P hallå ni ska nte bryr er om deras problem!...:P

2011-02-03 @ 18:13:16
Mitt namn är Veronica

Mm, tack Sandra!



Du som skrev kommentaren innan Sandra, förlåt men har du något problem?! Du har inget med vårt förhållande till Melat att göra! Sluta lägga di i! :@

2011-02-27 @ 18:53:29
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Lovisa

Vi lägger i oss så mkt vi vill vi har rätt till det.!

Lägg ner bloggen isåfall vem bryr sig igentligen?

2011-05-23 @ 16:02:09
Mitt namn är Vero

Lovisa, lämna den här vackra sidan och gå och göm dig. Tack :)

2013-09-22 @ 23:12:15
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0