Veckans gåta...

Så!!! Äntligen fick jag datan! Eftersom att min storebror jobbar på en uppgift så MÅSTE han ha datan hela tiden, och så snäll som jag är så respekterar jag det men ibland så har man inget att göra. T.ex så somnade jag framför tv:n efter all väntan på att få datan.
But i finally got it, så jag ska inte klaga =)
Aja, nu till rubriken... Som ni alla vet så hade Verro ansvar för förra veckans gåta och hon gjorde ett jääääääätebraaaaaaa jobb.
But i'm back now, med nya gåtor:)

Den här kanske är jättelätt men jag har ingen annan:

Eftersom att det har varit ett himla tjat om Göteborg, =), så har jag en fråga till er alla.

Vad heter Göteborgs äldsta attraktion???

Och för alla som inte vet vad jag menar så kan jag bara säga tre ord: Berg- och dalbanor
                                


Herregud, har ni märkt att det alltid blir sent när jag skriver??? Men jag är pigg just nu, så jag kommer inte kunna sova. Jag får väl kolla på tv... eller? 
Äsch jag ska inte låta er lyssna på min babblande om struntsaker. Memen nu ska jag nog göra nåt annat, så vi ses när vi ses, Sunshines =)

Lycka till med gåtan!
                                                                       Aishi :D

Kommentarerformulär
Mitt namn är Danny

LISEBEERGG !!! :)

2010-05-13 @ 19:42:19
Mitt namn är Anonym

LiSeBeRg <33

2010-05-14 @ 14:09:42
Hemsida: http://thecupcake.webblogg.se/
Mitt namn är Ange

2010-05-14 @ 14:10:26
Mitt namn är Sanna

Kanske lite försent då .. xD

Liseberg ♥

2010-05-17 @ 17:59:20

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0