Veckans Gåta...

Hello Sunshines. Det är jag igen, Aishi. Det här bloggandet är nytt för mig men ändå ganska roligt så det kanske kommer bli fler inlägg den här veckan, vi få se.
Men i alla fall, som ni såg på rubriken så stod det att veckans gåta kommer. Det är nåt nytt som vi börjat med och jag har ansvaret att skriva gåtan den här veckan. Så här kommer den:


Vad är det som går runt hagen men aldrig blir trött?


En riktig klurig fråga, så tänk smart nu, mina Einsteins.
Den som svarar rätt kommer att bli uppnämnd på bloggen som Veckans Einstein, med deras namn såklart. (Verros idé, det här med Veckans Einstein) =)

Skriv så snabbt ni vet svaret, eller så kan ni ju gissa på=)
Kom ihåg att den som svarar rätt först, vinner.
                                                                                     
Ses mina små Sunshines, haha Sunshine är era smeknamn nu.   
                                                                                                                             Aishi

Kommentarerformulär
Mitt namn är Irina <3

staket!!

2010-04-02 @ 10:10:38

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0