Outfit !<3

Hellu! <3
Idag var det en ganska tristdag... :'( <3
Jag och Veran bråkade/tjafsade med vår vän Bella... </3 Jag tänker inte gå in mer på situationen..
Det är något privat, så jag avstår ! =)<3 Men vi får väll hoppas att allt löser sig, för vi är jättenära varandra! :/
Under varje rast och efter skolan så försökte vi tjejer fixa med bloggen, med hjälp av en lärare ! =) Tack ska du ha...! :D Men vi fortsätter mer imorgon, vi ska fixa med den "FINASTE" designen vi kan fixa. Bloggen
är fortfarande något nytt för oss, men vi kommer igång snabbt. HÄR KOMMER DAGENS OUTFIT, PÅ ALLA... FÖRUTOM MELAT! -.-' <3 Bilder på henne kommer, jag lovar de.

 <----Evelin<3
<----Bella<3
<----Dellan, (jag)<3
<----Veran
<----Laura<3


DET VAR DAGENS OUTFIT !<3
(HOPPAS NI GILLAR VÅR KLÄDSTIL)


Kommentarerformulär
Mitt namn är Aishi

Och exakt när kommer jag in i bilden???

Haha nej men det är roligt att typ TRE har converse. Haha

2010-03-30 @ 20:08:45
Mitt namn är H.V.

Aaa:) Men snygga kläder tjejer!! <33

2010-03-30 @ 20:34:06
Mitt namn är Veronica :)

Tack H.V! :)

2010-03-31 @ 15:06:08
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är sofia I

mohahahaha melat skämms du för dig själv hhaha

2010-03-31 @ 15:13:59

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0