Mitt första inlägg!!!

Heej allihopa,
det är jag som är Melat och detta är mitt första inlägg,
Can you believe it? cause i cant! men just nu sitter jag i skolans café
och chillar med allt skönt folk.Tänkte berätta lite kort om mig själv:
jag är 12 år gammal och kommer ursprungligen ifrån Ethiopien och Eritrea.
Det bästa jag vet är att spela basket(spelar i Blackebergbasket) och att vara
med mina galna vänner.Tro mig de har verkligen galna personligeter,but heey
vad skulle livet vara utan humor?Well,well jag återkommer och om det är någonting
ni vill veta om mig eller någon annan i den här bloggen(inkl Aishi)är det bara att kommentera
så kan jag garantera att ni kommer att få svar på eran fråga.


/Melat:)






Kommentarerformulär
Mitt namn är H.V.

Go Melat Go Melat!! Hahah xD

2010-03-31 @ 19:05:18
Mitt namn är Björn

Haha melat!!<3

2010-04-01 @ 08:28:13
Mitt namn är Björn

Haha melat!!<3

2010-04-01 @ 08:29:37

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0