Just nu vill jag..... SOVA !!!

Go'kväll alla!! :)
Jag kom nyss hem från min basket träning. Är helt SLUT.. :'(
Detta ska jag göra NU:

1. Skriva klart mitt inlägg och stänga av datan innan mamma blir GALEN på MIG!
2. Jag ska äta något snabbt. (är väldigt hungrig)
3. Duscha snabbt som BLIXTEN!
4. Läsa igenom en sista gång i min engelskabok. (Prov imorgon, hoppas det går BRA)
5. Lägga mina idrottskläder i väskan, samt rota lite i garderoben efter kläder som jag ska ha imorgon.
6. SJALAS !!! SOVAAAA!!!!!

Godnatt mina sötaste läsare ! <3 (=
Ha en underbar kväll och sovgöött !! =) <3
*HIHI*

// Dellan


Kommentarerformulär
Mitt namn är H.V.

Är svaret på Aishis gåta staketet? :S Det går inte att kommentera under gåtan så jag skrev här istället <33

2010-03-31 @ 07:21:13
Mitt namn är hermela:P

hehe äntligen har jag sett eran blogg

2010-03-31 @ 15:11:53
Mitt namn är Veronica :)

aa H.V. det öär rätt Svar! så grattis ditt namn kommer att nämnas på bloggen som en hedersgäst :)

2010-03-31 @ 15:36:51
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Daniela//Dellaan

SVARET ÄR RÄTT !!!! :)<333

GRATTIS !!!

HAHAH Hermela den kommer bli din Blogg nr 1 !! :)

2010-03-31 @ 17:00:25
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är hermela :P

haha visst :P Men eran blogg är bra jag ska kolla på den varje dag hehe ......jag kan oxå säga till mina kompisar att dom kan besöka eran blogg >33

2010-04-01 @ 16:30:45

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0