Go'kväll!

Go'kväll folket.
Vad gör ni en måndagskväll ?? (:
Själv sitter jag framför datan och vill ha lov NU! Jag vet faktiskt inte varför jag klagar eftersom denna
vecka är läxfri plus att vi är lediga på fredag. Men ändå så längtar jag till PÅSKLOVET.
Vad är det som händer under påskolvet?? Varför längtar du till påsken??
Jo, jag vill nämligen till Vällingby Hallen och spela världens BÄSTA sport som är......  Naturligtvis BASKET! (:
Under lovet kommer det att vara öppethus då man får vara med och spela  basket... :)
Vad konstigt det känns.... Att jag eller dem andra inte har nämnt "BASKET"
Alla vi tjejer spelar basket, och i samma lag, fast inte Melat. Hon spelar med 96:or (alltså 1 år äldre)
och vi andra spelar med 97:or (vår ålder)
Vi kommer att lägga ut ett inlägg angående basket kanske någon gång i veckan!
Vem vet?
Vi kommer lägga ut fler bilder imorgon och berätta om dagens-händelse.. ! :D
Hahaha... Varje dag får en person oss att le och skratta, och den personen är BELLA !!
Min HABIBI !<333 Jag kommer att filma henne nån dag och sedan lägga ut videon på bloggen
för att visa henne hur "KUL" man kan ha med henne... (OCH DEM ANDRA SÅKLART)
Ha en bra kväll alla söta läsare !!! :D

// Dellaan<3 !



Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0