neeejjjj inte måndag igeen!!!

aaa... nu är det måndag igen och jag måste kämpa mig igem hela den här veckan som vanligt!! idag på lektionerna har jag typ varit noll koncentrerad och suttit och lyssnat på music på genomgångarna!! :):)
vi har hafft en vikarie idag för att våra lärare har varit på en kurs tror jag!!..
Men än bra va bra med den här dagen det var att vår syslöjdslärare var sjuk idag som vanligt!! så vi fick sluta tidigare!!<33
aaa.. men vi hade kul när vi träffades efetr skolan!!.. Vi tog lite bilder som vi lagt ut som ni kan kolla på:)!!
puss & kram // Evee <33 :)



Kommentarerformulär
Mitt namn är evelin

oj har stavat lite fel på vissa ställen håppas ni förstår

2010-03-29 @ 19:06:06

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0