Den har dagen suger! <3

Idag har jag haft det skit i skolan, Kommit sent till lektionerna (Detta är inget nytt) Men iaf, Sen efter skolan försökte jag reda ut någonting och då blev det så att det gick snett -.-'.... Så nu har jag bråkat med mina allra bästa vänner...Och det värsta är att det är de som jag bloggar med och alltid är med!...Det värsta är att bråka med de man älskar! </3 :(,Vero

Förlåt mig Dellan Och Verro! <3...Men ni måste förstå mig jag har redan pratat med....


Kommentarerformulär
Mitt namn är Veronica !:)

Asså Bella det handlar inte om det, det handlar om hur jag och dellan försöker reda ut hela saken och du inte bryr dig utan om du tycker att det är skämmigt så gör du det inte, jag och dellan har gjort saker för din skull som är längre än skämmigt, och vi gjorde det för att du är våran vän, du måste också fatta att det var skämmigt för dellan också, hon är ju också ovän med.... !!!

2010-03-30 @ 17:23:03
Mitt namn är Daniela//Dellaan

Bra sagt Veran..!!

Jaa, asso Bellla seriöst du förstår inte vad vi menar...

Du säger att du aldrig mer ska hunda efter ..... (du vet vilka jag menar)

Sen det första du gör att SPRINGA efter..... som en hund! Och tror att DU kan lösa alltihop!

Men du måste ge tiden, tid.....

2010-03-30 @ 18:11:17
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är hermela:P

vem är .....???Plizz säg

2010-03-31 @ 15:16:33

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0