Aishi is in the building!

Haha, bra rubrik va?
Ja som ni kanske märkte så är det jag som är den efterlängtade Aishi! Haha.
Det här med bloggandet är nytt för mig men jag kommer typ att skriva en till två gånger i bloggen. Det kanske ökar sen när jag börjar bli van.
Så håll ut alla som kommer sakna mig:P
Vet faktiskt inte vad jag ska berätta om, men det jag kan börja med är att jag går i samma klass som Verro, Dellan och Melat, som ni kanske snart kommer att få läsa om. Mina föräldrar kommer från Indien, och nej, jag är ingen indian, jag är en indier, som är en helt annan sak. Ni vet inte hur många det har varit som kallat mig för indian... (snyft)
Haha

Förlåt om jag inte är så seriös men jag har en låt i huvudet, som jag upprepar gång på gång och det är: Trey Songz, Say ah. Ni kanske kommer höra om den i veckan.

Men men, nu ska jag kolla runt lite, so i gotta go...

See ya, Sunshines =)                                   
                                                                                  Aishi=)

Kommentarerformulär
Mitt namn är Dellaan!

Woho!! Go aishi, go aishi, go aishi!! Du e ju jättebra på att "gästblogga" speciellt för att vara ditt första inlägg! :)<3

2010-03-29 @ 21:46:51
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Aishi

Haha Gracias, Dellan.

Du är också en bra bloggare!

2010-03-30 @ 20:03:05
Mitt namn är Ange

Bra bloggat Aishi :) <3

2010-03-30 @ 20:14:13

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0