31:a Mars.

Hellu gott folk !
Det känns så skönt att vara läxfri hela veckan ut... (Njuter) Eftersom min smarta (not) lillasyster sprang bort från
mig idag när jag skulle hämta henne så hann jag inte till min basket träning. -.-' (SUCK) Jag höll på att glömma
en super viktig sak !!!! DET ÄR DEN FÖRSTA APRIL IMORGON !! 1:A APRIL !!
DÅ ÄR DET TILLÅTET ATT LURA ALLA !! VEM DU VILL !!!! =)<3 SER FRAM EMOT
ATT KUNNA LURA MINA NÄRMASTE VÄNNER ...
Jag vet att jag har sagt detta i skäkert 1 vecka snart :/ men jag tror att imorgon, (snarast fredag)
så kommer vår blogg att ha en ny DESIGN ! Det krävs mycket tid och tålamod
för att fixa en ny hearder (stavning?) Men ni kommer att märka själva när vi har en ny design.
WOHO!! Såg ni? Vår vän MELAT skrev sitt första inlägg !! (äntligen!)
Och vi får hoppas att hon fortsätter att blogga mer ! :)<3
Detta blir förmodligen mitt sista inlägg för dagen, eftersom det är blir sent för att skriva mer senare...
PÅSKLOVET KOMMER SNART!!! :)


/ Dellan! <3



Kommentarerformulär
Mitt namn är Forre

TJena guzzar jag ser att ni har lyckats med eran blogg. (Men jag skulle ha varit bättre:P) jag skoja men vrf har ni ett klipp på mange smith eller hur han stavas??Men annars va det tuung!! :D

2010-04-01 @ 07:27:42
Mitt namn är Veronica :)

Hahah tack så mycket Forre ! :)

Neej, men asso det är inte vi ...

Det är reklam :D

Tack, men jag tror att du inte ens skulle kunna komma upp till 20 besökare...

HAHAH !!!

2010-04-01 @ 10:12:57
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är H.V.

Hahah Bra sagt Veran! <33

2010-04-01 @ 16:48:39

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0