Sooooommarlov, eller???

Shuee alla!

Damn, vad konstigt det känns att jag inte gick till skolan idag.
För asså min brorsa har avslutning imorrn, tror jag. Och när han gick till skolan så kändes det sjukt konstigt att JAG stannade kvar hemma. Jag menar, det känns verkligen inte som att det är sommarlov. Det känns typ att vi ska gå i skolan i en månad eller så... Konstig känsla...
Menmen, jag är ju ändå glad över att jag inte behöver vakna tidigt på morgonen och sedan kriga för att komma i tid i skolan :D

Förresten så har vi ju inte lagt upp veckans gåta på läääänge, så jag tänker passa på nu :)
Och eftersom att det snart är Fotbolls-VM så har frågan nåt med det att göra =)

Vad heter värdlandet det här året???




Och ni borde verkligen kunna det här, för det är en jättelätt fråga! :D
Men nu ska jag gå så vi ses! Vi får se om jag skriver ett inlägg lite senare =)

Ses!                   
                                           Aishi =)

Kommentarerformulär
Mitt namn är Anna

Sydafrika:)

2010-06-10 @ 16:02:18
Mitt namn är Ange

Sydafrika <33

2010-06-12 @ 16:03:32
Hemsida: http://knaasigastee.blogg.se/
Mitt namn är winta

sydafrika :)

2010-06-13 @ 13:57:52
Hemsida: http://wintishthequeen.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0