Shueee

Hejsan!
Just nu så har jag inte så mycket tid på mig, så det får bli ett kort inlägg...
Som ni alla vet så var det ju en gåta förra veckan, och nu kommer en till. Men först ska jag presentera förra veckans vinnare... och det är....




Lillyhh!!!!

Grattis Lillyhh! Och roligt att du läser vår blogg, by the way!

Menmen, nu över till den här veckans gåta. Och om ni undrar så kommer jag ha fotbollstema på många av mina gåtor, för det är ju trots allt FOTBOLLS-VM!!!






Känner ni igen honom???
Ni borde veta vem det är om ni ska svara på  min fråga....

Vilket land kommer han ifrån???


Och kom ihåg att ni bara kan gissa tills på mååndaag, Sunshines!
Olala, det var länge sen jag kallade er Sunshines, va??? :D

Aja, men nu måste jag gå, så vi ses!

Ha det götttttttt!
                                                                                   Aishi =)

Kommentarerformulär
Mitt namn är lillyhh

frankrike

2010-06-24 @ 20:04:16

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0