Min mosters student!!:)

Hej igen bloggen!!
I fredags var jag ledig från skolan på grund av att jag var på en stundetuppvaktning.
Det var jätte kul faktist!!
Först så gick vi till hennes skola och kolla på hennes utspring.
Ett utspring är när rektorn ropar ut klassen en och en, sen så när rektorn sakt klassen nams så springer de ut som galningar men vin flaskor och sprutar på alla.
Ah, min mosters klass var galnast av alla klasser de skrek ihjäl siig när det sprang ut ,haha.
Sen efter utspringet så hoppade de upp på ett flak och var ännu galnare, det var roligt att se för det kommer också hända oss:)
Musiken dunkade på flaket det såg jätte kul ut faktist:)
Sen så åkte flaket iväg och sen så åkte vi hem till min mosters mottagning hemma hos henne.
A juste jag glömde att samma dag så tog min kusin Daniel studenten så vi gick på två studentuppvaktningar.
Aja vi åkte till min moster och väntade tills hon kom tillbaka från flaket.
När hon kom hem så hade vi vår efterfest och grillade och hade kul.
En sak till vill jag tilllägga hon hyrde en porshe och jag åkte i den!! den var tung!!
Heeeej då bloggen // Evelin


Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0