Hejdåå!!:)<3

Hej bloggen, sa ju att jag skulle blogga men jag gör det mer för att säga hejdå, för er som inte vet så åker jag och min familj till Medelpad om typ en halvtimme, så jag kommer troligtvis inte blogga på hela helgen, ni får alltså klara er utan mig fastän jag vet att det kommer bli svårt, nää driver bara men jag kommer sakna alla här på Uniikaste och såklart alla ni som läser vår blogg, nu är det lite bråttom men vi ses när jag kommer tillbaka på Söndags eftermiddgagen.   CIAO!:)<33

//Veronica:)<3

Kommentarerformulär
Mitt namn är Anna

kommer sakna dig, du skriver jätte bra i blogge!!!!<3

2010-06-20 @ 00:09:25
Mitt namn är Vero:)

Hehe tack Anna... :):)

2010-06-20 @ 21:28:34
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0