Här kommer den....

Shooo, allihop!!!
Just nu så sitter jag här i sovrummet och dricker lite mjölk, haha jag känner mig som ett litet barn :D

Aja, egentligen så skrev jag ett inlägg för jag skulle presentera förra veckans vinnare och så skulle jag skriva den nya gåtan. Så vi börjar med att presentera förra veckans vinnare. Och det är....


Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinta

!!!

Haha grattis Winta, och som pris så länkar jag till hennes blogg. Klicka bara här, så kommer ni till heennes blogg =)


Aja nu till denna veckas gåta:


                                    Den här killen                                                        
                                                                                              

                       

                                         Och den här killen


Har båda spelat i ett samm lag, så nu är min fråga:

I vilket lag har de spelat i???

Kom ihåg att ni bara kan svara tills på måndag, då jag avslöjar vinnaren. Men nu måste jag gå!


So long, Sweeties!!!

                                                                  Aishi =)









Kommentarerformulär
Mitt namn är lilli

barcelona:D

2010-06-18 @ 22:58:24
Mitt namn är hermela

barca den första heter ronaldinio (stavning) ;)

och den andra killen så vet jag inte :D

2010-06-20 @ 19:44:33
Mitt namn är Verro

Hehe Hermo, det står på bilden vad "denne man" heter ;) :P...

2010-06-20 @ 21:26:50
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0