Eveliin:)


hej bloggen

Idag så har det varit en helt vanlig skön dag i skolan, inget speciellt har hänt idag.Den här veckan kommer vara skön för mig, för det första så slutar vi ganska tidigt i skolan oc för det andra är jag ledig på fredag för att min moster som är 18 år ska ta studenten på fredag så då var jag tvungen att ta ledigt från skolan det kommer bli kuul, men samtidigt så är det lite synd att jag inte kommer på fredag till skolan för då så är det kanandagen och det är ganska kul att vara där, om ni undrar vad kanan är så är det typ en strand eller en sjö där man omgås och har kul.
aah nu så har jag inget mer att säga.
Hejdåå!! Peace// Evelin<3


 


Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0