soorrrrrry

Haha, förlåt för att jag inte bloggat på länge nu men jag har bara inte haft tid. Eller vem försöker jag lura???
Jag har visst haft tid men jag hara bara int pallat...
Aja, nu har jag i alla fall nått annat att berätta:

Ni vet väl att det kommer en film i agusti eller nåt som heter "Takers"
Och faktiskt så är Chris Brown


och T.I med




Michael Ealy är också med, ni vet han som var med i Beyonces "halo"-video.
så här ser han ut:


Visste ni förresten att han har BLÅA ögon!!!
Damn, säger jag bara!

Aja, jag har faktiskt kollat på trailern nu och den verkar riktigt bra. Egentligen så gillar jag inte såna här filmer så mycket, men den verkar bra.

Här är trailern, så tryck bara på play, och ENJOY!!!



Asså jag fattar verkligen INTE hur jag kan längta till den HÄR filmen. Jag brukar verkligen inte kolla på såna här
filmer. Men det är nog bara skådespelarna som gör så att jag vill kolla :D

Aja, men nu ska jag gå, så vi ses snart igen!

                                                                                 Aishi =)

Kommentarerformulär

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0