Vad äre som händer egentligen ?

Ja, nu så undrar ni varför jag valde " VAD ÄRE SOM HÄNDER EGENTLIGEN ? " som rubrik. De ska jag berätta nu.

Seriöst detta blir nog mitt tredje inlägg som jag skriver i rad !
Vart tog Melat vägen ? Du va en skiit bra bloggare som skrev om olika saker !
Isabelle du är ju tillbaka från Syrien, du kan väll logga in och skriva ett inlägg om Syrien, hur det var och så ? Kanske lägga in några bilder från Syrien ?
Evelin då ? Du är oxå tillbaka från Öland eller vart du nu va!?

Plus att alla loggar in på Facebook, har sjäälv chattat med alla tre ..
Hallå tjejer vad äre med er? Vi har redan tillräckligt med få besökare, jag vill iaf inte ha mindre..
Jo, jag vet att jag inte hade bloggat när jag kunde men jag hade en ursäkt och jag tycker för min del att ett inlägg om dagen är bra..
Om alla skriver ett inlägg om dagen så äre perfekt!

Förlåt om jag låter lite såhär jobbig och så.. Kanske ni lässare tycker o kanske säger : Aa men vadå du har inte heller bloggat så mycket, så du borde inte snacka !
Då har jag ett svar
: Jag var i Spanien i drygt 3 veckor ungefär 20 dagar för att vara exakt! Ni vet mycket väl om att i Spanien (datorerna då) inte har bokstäverna Å, Ä, Ö. Jag kunde inte ens logga in !! De bokstäverna finns bara i Sverige!! ......Där har ni ett svar!
-
Aaa, men varför kan du blogga nu då ? Du är inte i Sverige heller ?!
Svar: Min pappa köpte för drygt ett år sen en bärbar i Stockholm.. Den funkar minst lika bra här i Holland.. Eftersom datan är köpt i Sverige så har den då de svenska bokstäverna.
Kanske ni själva (menar Bella, Melat och Evelin) undrar: Varför är du tvungen att ta upp de på bloggen ? Varför kan du inte bara sicka ett meddelande via Facebokk eller chatten och säga att vi ska blogga mer ?!
Svar: Ni kanske lyssnar mer om jag skriver ett inlägg om just vad jag tycker.. Läsarna undrar kanske också vad det är som händer med Melat, Bella och Evelin ? Läsarna har också rätt att veta vad som händer allmänt!

Jag vet att Vero är i Turkiet så för den delen är allt bra med dig.. (: Samma sak med Laura som är i Canada.. :(

Förlåt tjejer för inlägget men jag var bara tvungen..
Alla ni bloggar fett bra och skriver bra.. Vill inte att ni ska tappa erat självförtroende för att ni inte hittar på något att skriva.. Isåfall skriv typ: Hej bloggen jag har ingen aning om vad jag ska skirva.. Bloggar om något bra imorgon istället ! Hejdå !

Då vet man iaf att du lever ! =)
Jag älskar er skiit mycket och förlåt om ni tar illa upp, det är inte meningen att ni ska ta illa upp eller bli lite små sur eftersom det har aldrig hänt mig.. Då menar jag att ni har aldrig skrivit ett inlägg om att jag ska skärpa mig osv, men vill att bloggen kanske, bara kanske kan komma någon vart ? :) Vem vet ?

Saknar er skiit mycket och vill bara säga att ni är underbara vänner!<3
Kärlek till UNIIKASTE ! =DD<3<3

 Habibi, mitt allt ! Min luft min älskade habibi! Miss U !<3 (Bella)
Eve !! En äkta Chilenare som inte bangar på något ! Miss U !<3
 Homiiee, always Latiina and Habeesh!! <3 Miss U !<3(Melat)
 Min Habibitit min egna lilla angel ! Miss U !<3 (Veronica)
 Bässtastee gästbloggareen ever ! Miss U !<3 (Aishi)
 I will always remember your face habibi.. <3 Miss U !<3 (Laura)


Vill bjuda på en bild.. Jag är ju också medlem i Uniiksate ? :O
 Detta var i Spanien 2010.. Miss U Málaga =DD<3 Så torr man kan vara .... (Jag/ Dellan)

BELSS !!

Kommentarerformulär
Mitt namn är Vero/ bloggare

Saknar dej stört mycket också, faan när kommer du hem, en vecka käns som freaking 1 månad!!!<3333333

2010-08-08 @ 19:15:16
Mitt namn är Dellaan Bloggaren !

VERRROO !!!<3<3<3

JAG OXÅ !!

JAG VET EN VECKA KÄNNS SOM EN EVIGHET MEN VECKAN KOMMER ATT FLYGAAA !!! =))<3<3

2010-08-09 @ 16:44:16

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0