Sommaren är slut !

SOMMAREN ÄR ÖVER !!

Kan ni fatta att de var bara för några veckor sedan (snart 1 månad) jag var i Spanien, solen sken och jag var i stranden 24/7 !!
Jag badade för de mesta solade inte alls ! Jag tänkte : Äsch, jag solar i Holland istället ..
Nu märker jag att jag kunde haft blivit 100 gånger brunare än vad jag är nu, om jag bara kunde tillägna 30 min av att ligga ner på en handduk...
Ångra mig verkligen !


Här i Amsterdam har de spöregnat som in i h*lvettet ! Man frågar sig själv verkligen: Vart tog sommaren vägen ?
Vintern 2010 var hemsk, så kall så mycket snö, de fanns även kvar snö i Mars (eller) ?
Alla i Sverige förtjänar en riktig skön solig sommar men titta vad vi får ?? -.- INGEN SOMMAR !!

Kan ni verkligen fatta att jag är hemma i Sverige om drygt 2 veckor ?!? =D
Assoe jag har saknat mamma galet mycket, trodde aldrig att jag skulle sakna henne så mycket !! :D

Om drygt 2 veckor så börjar skolan igen !!! :/ Blir galen assoe, sommaren flöög verkligen iväg.
Kommer ihåg skolavslutningen som om de vore igår ! Nu kommer det att vara ännu mer plugg ! -.-
Låång tråkiga lektioner som gör mig trött och hungrig.. Men vad är bättre: Att vara barn/ungdom eller att vara vuxen?
Väljer ungdom lätt !!! :D

Jalla ha en bra dag i Sverige medans jag är hemma och gör .... INGET !
 
Vilken TÖNG LÅÅT !



BLESS !

Kommentarerformulär
Mitt namn är mimoe

håller me dig!!

tuuuuuuuuuuung lååt!!

2010-08-04 @ 20:29:23
Hemsida: http://mandamimoe.blogg.se/
Mitt namn är yassa<3

chook tung <3 <3

2010-08-05 @ 18:51:13
Mitt namn är Anonym

TUUUUNG ;)

2010-08-06 @ 14:56:55
Mitt namn är Dellaan Bloggaren !

HAHAHA VAD SKA MAN SÄGA ?

Min musiksamk ee chill (:<3

2010-08-06 @ 22:50:31

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0