Mer om mig...

Namn: Daniela Monroy Henao
Längd: 157
Skostorlek: 37 (kan även använda 38:or)
Hårfärg: Mörk
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja, faktiskt ibaland !
Tänker du på självmord: Neej har aldrig tänkt på de..
Tycker andra du är attraktiv: Vet inte
Använder du droger: Nej
Röker du: Euw..
Vilka shampoon använder du: Gliss.
Vilka parfymer använder du: Can Can (Paris Hilton) och Live (Jennifer Lopéz)(:
Gillar du att tvätta: Ibland.. Sällan bara tvättat en gång i mitt liv, däremot så gick det bra !!
Gillar du berg- och dalbana: ÄLSKAR !! =D


KÄNSLOR

Gråter du ofta: Neej, händer sällan.
Skrattar du ofta: Överdrivet lättroad (:
Hur känner du dig just nu: Ganska glad.. Tror jag, eller nåt i den stilen i alla fall.
Hur har du mått den senaste tiden: Fysiskt jättebra, psykiskt, bra.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Visst har jag, något måste man hålla för sig själv. ;)
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Ingen.
Har du blivit sårad av kärleken: Tack gode gud .. NEJ!


BLESS !


Kommentarerformulär
Mitt namn är Abby

Denna kommentar e till Aishi: Tack så mycket, du ger mig mer blogglust:)

2010-08-07 @ 14:55:36
Hemsida: http://abbyowuzoo.blogg.se/
Mitt namn är Abby

E du 1,57 :o

2010-08-07 @ 14:56:33
Hemsida: http://abbyowuzoo.blogg.se/
Mitt namn är Dellaan Bloggaren !

Hahah, Aaa det är jag ! :D

2010-08-07 @ 15:14:20

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0