E man beroende ellää ??

Bloggen förlåt för ett sent inlägg men jag skulle blogga tidigare idag men hann tyvärr inte de..

Kom nyss hem från en " LEKPARK " (mina kusnier är under 8 förutom 1) vilken mardörm !!! :O
Faan vad hungrig jag är, men jag ska berätta en sak för er.. Pappa och hans kompis är nu i " KFC " för att köpa kyckling hem till oss ! :D
För er som inte vet vad KFC är så äre som Mcdonald's typ..
De säljer världens godaste starka kycklingar !
Bildkälla
KFC STÅR FÖR : KENTUCKY FRIED CHIKEN !

Personligen så tycker jag att Sverige borde ha KFC, då skulle jag dumpa Burger King och Mcdonald's ! =)
Neej jag skojar bara skulle aldrig kunna tänka mig att lämna Donkens Mcflurry !
 Billdkälla

Vår käraste Veronica är tillbaka från Turkland !! :D

BLESS !

Kommentarerformulär
Mitt namn är vero

Haha, Dellan alla är tbc (förutom Laura) skinda skinda !! :P<33

2010-08-09 @ 18:29:51

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0