Veckans gåta...

Förlåt, förlåt så mycket, jag vet att jag egentligen skulle lägga in en gåta i måndags men jag orkade inte för jag blev trött av allt bloggandet förra veckan och igår så orkade jag inte heller lägga in en gåta men nu kommer den.
Men innan jag lägger in gåtan så ville jag bara nämna förra veckans vinnare och det är...

Danny!!!

Grattis Danny. Och alla ni som inte visste svaret på förra veckans gåta, som var: Vem går sist från festen?
Och svaret var Gåsen. GÅ SEN, fattar ni???'
Haha jag vet att mina gåtor ibland kan vara torra men det är svårt för mig att hitta en rolig, och när jag väl hittat en rolig gåta så brukar alla oftast veta svaret, men jag ska förbättra mig =D Och förresten så ska jag börja med att den som vinner Veckans Gåta, får ett pris om det går, för jag ska länka till deras bloggar om de har några. Så när ni svarar på gåtorna, så borde ni skriva er blogg-namn, så att jag kan länka till er :)

Nog pratat om det, nu kommer veckans gåta, coh kom ihåg att ni har ända tills på lördag att klura på den, här kommer den:

Vad är det man kan ge till andra men samtidigt behålla själv?


Lycka till mina Sunshines!
                                                                     Aishi =D

Kommentarerformulär
Mitt namn är Danny

Förkylning? :)

2010-04-14 @ 22:28:52
Mitt namn är Irina <3

kärlek? hopp? förkylning? :-)

2010-04-16 @ 21:29:16
Mitt namn är Winty:)

Förkylning (tror jag) ;) :P

2010-04-16 @ 23:00:46
Mitt namn är hermela

Kärlek!!!!!!!!

2010-04-17 @ 19:49:35

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0