Here i go again

Hallu, Sunshines. Nu är jag här igen *applåder*. Haha
Jag hoppas att ni har haft en bra dag, för ni förtjänar det mina Sunshines. Jag har själv haft en fantastisk dag med tjejerna och en basketboll. Jag provspelade för ett lag på morgonen- alltså ett basket lag, och det var faktiskt riktigt kul. Äh nog pratat om det, jag är egentligen här för att avslöja en av Veckans Einsten och avslöja den andra gåtan. Och det är faktiskt en tjej som jag nyligen fått lära känna som har vunnit. Hon är faktiskt riktigt trevlig och snäll, och dessutom riktigt bra på basket =)
Grattis...



SAWSAN


Alltså frågan var: I vilken bil sitter det alltid en hund? Och svaret var Taxi. Fattar ni Tax i?  Hahahahahahahahahahahaha. Ehm... säkert bara jag som garvar...

Men i alla fall, grattis Sawsan!!!
Och nu så kommer den andra gåtan för veckan och det är:

Vem är det som går sist från festen???

Haha, det var en gåta som ni alla kan sitta och klura på och kom ihåg att ni kan bara klura på den tills på måndag då jag avslöjar svaret och lägger in en till gåta.

Ses, mina Sunshines, och ha en bra vecka! 
                                                                       Aishi =)

Kommentarerformulär
Mitt namn är lilli

städaren/ blattarna :) <33

2010-04-09 @ 18:46:54
Mitt namn är Gåsen :)

2010-04-10 @ 04:37:53
Mitt namn är Danny

Gåsen :)

2010-04-10 @ 04:38:19

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0