Hellu

Hejhej, det är jag igen.Det känns som att det  var en evighet sen jag bloggade sist, fast det bara har gått 2 dagar :)  Men jag ville bara presentera vinnaren av bild-gåtan. och det är.....



ANGE!

Grattis Ange, du svarade rätt. Och bara så att ni vet så lottade jag den här gången, så att det blev mer rättvist =)

Men nu måste jag gå, så vi ses snart, lägger snart upp en annan gåta, som säkert har nåt att göra med påsken, men jag måste först klura ut vilken gåta det kommer vara:P


Förresten, här är en bild på mig...
Brukar oftast inte ha utsläppt, men det här gången kändes det skönt at ha utsläppt, så jag passade på att ta ett kort också =)

                    
                                                              Tadaa!!!

                                      

Ses snart Sunshines!                         
                                           Aishi=)


Kommentarerformulär
Mitt namn är Verro<3

WOHOO!

Aishi har utsläppt hår(frivilligt)

Det är ett mirakel ;)!

2010-04-02 @ 18:16:48
Hemsida: http://uniikaste.blogg.se/
Mitt namn är Aishi

Jag visste att det fanns en nackdel med att visa den här bilden... =)

2010-04-02 @ 22:14:58
Mitt namn är Ange

Yess, jag vann äntligen!! som planerat... mohahahaha!!! Och assoh Aishi du e skiit fiin utsläppt HA DET OFTARE!!! <3

2010-04-02 @ 22:44:15
Hemsida: http://fotbollsfreeaks.blogg.se/

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0