Här kommer den...

Hellu alla gåt-älskare. Nu kommer den efterlängtade gåtan. Jag sa tidigare att den kanske skulle handla om påsk, men jag letade igenom hela internet (kändes det som) men jag hittade inget. Så jag fick bara ta någon gåta, som både var rolig och klurig. Så här kommer den, allihopa...


I vilken bil sitter det alltid en hund?


Så nu har ni fått gåtan, och ni får gissa på tills på Torsdag, så jag avslöjar en av Veckans Einstein.


Kanske är lite sen att säga det här men, GLad Påsk, allihopa:P 


Vi ses, Sunshines

                                                    Aishi =)

Kommentarerformulär
Mitt namn är Sawsan

i en taxi (taxi i)

2010-04-05 @ 21:07:24
Hemsida: http://shaaawtyy.blogg.se/
Mitt namn är Irina <3

taxi!!

2010-04-05 @ 21:19:23

Fyll i rutorna:

Jag heter
Kommer tillbaka?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Bloggadress:

Skriv din tanke här nedan:

Trackback
RSS 2.0